Head to the Heart of Africa for the first time in digital Ticket to Ride! Meet festival organiser Blessing Kipruto and griot Nnamdi Okpara as you travel across a variety of new terrains, building your train network on this vibrant map. Utilise the new Terrain cards to double your points on a completed route! There are three types of Terrain cards to master – Desert and Savanna, which covers yellow, orange and red routes; Jungle and Forest, which covers purple, blue and green routes; and Mountain and Cliff, which covers white, grey and black routes. Set off in the historic Fahagola railbus or the Safari Sights car, coupled with either the Animal Trails or the Stately Travels carriages! Get ready for the adventure of your life in Ticket to Ride: Heart of Africa Expansion! INCLUDES: TWO NEW CHARACTERS – Explore Africa with festival organiser Blessing Kipruto and griot Nnamdi Okpara. TWO NEW VEHICLES – Traverse the tricky terrain in the Safari Sights car or Fahagola railbus! TWO NEW CARRIAGES – Take your animal buddies along for the ride with the Animal Trails carriage, or relax in the Stately Travels carriage. Can you successfully navigate different terrains and double your points? Find out when you play Ticket to Ride: Heart of Africa today!