Thirsty Suitors
From Outerloop Games comes Thirsty Suitors - a game about culture, relationships, family pressures, and expressing oneself. Can Jala handle her demanding parents, reconcile with her exes, and mend broken friendships in time for her sister’s wedding? Will she be ready for the impending visit of Nani, the family’s terrifying and judgmental matriarch? Through the game’s story, Jala will confront her exes in cinematic, turn-based battle sequences.