There Is No Light
After a large-scale catastrophe, the remnants of humanity took refuge underground, where they founded a new religious society. Forgetting sunlight, they blindly worship the god of the new world — the great Hand, which once every few years descends to the Central Station to people and takes the chosen newborns to itself, to the world hidden behind the huge gates of the Temple. The protagonist goes on a dangerous journey through a hostile world, hoping to find a way to open the gates of the Temple and return his child. Features Ashes of the Old World Visit human settlements and unearthly ruins to unveil the secrets of the past. Fight for Your Life Blast your way through the hordes of various enemies. Filled with Rage The Rage system forces you to play aggressively. You won’t hide from the battle. Weapons of the Underworld Create your own playstyle with different weapons and upgrades. Non-linear Narrative Explore the story the way you want. Good Intentions The world around you changes according to your actions. Danger in the Shadows Encounter dangerous and powerful bosses.