The Scorchers
With a burning hatred that consumes all it touches, The Scorchers aim to eliminate all life though a sadistic plot to destroy the Wasteland. What they didn’t count on… a hero who fears nothing. Jump back into action with guns blazing and prepare to save humanity once again in RAGE: The Scorchers. With new allies, new weapons and new missions to conquer, you’ll take on overwhelming odds to become the savior the Wasteland needs.