The Quarry - Horror History Visual Filter Pack
Tailor the aesthetic of The Quarry to your liking by choosing from three cinematic visual filters, each replicating a different era and style of iconic horror filmmaking! Choose from an 8mm-style film grain (Indie Horror), a retro VHS aesthetic ('80s Horror), or the classic black-and-white cinematic filter (Classic Horror).