The Psychological Horror Bundle
The Psychological Horror Bundle brings you three intense and reflective world-acclaimed story driven horrors bundled together at a reduced price! Burnhouse Lane The game tells the story of Angie Weather, a one-foot-in-the-grave agency nurse attempting to complete five impossible tasks in order to win her life back. It’s a story about death, friendship, and everlasting hope that no matter how bad things get there is always a reason to go on. From Harvester Games, the makers of The Cat Lady (2012), Downfall (2016), and Lorelai (2019), comes a brand new horror experience that will not only take you to some truly dark places but will also make you smile and cry and question life and all the things we take for granted. Buddy Simulator 1984 Thanks to next-generation AI technology made in the new Anekom OS, BUDDY SIMULATOR 1984 simulates the experience of hanging out with your best buddy! Your best buddy learns from you, constantly adapting to your interests and personality. By playing Buddy Simulator 1984, you are helping the scientific community take a major leap towards the future of artificial intelligence. Afterdream Get lost in a lucid dream, bending the lines between reality and fiction. Utilize the strange camera to navigate through the ghosts' mysterious residence. Find the purpose of your nocturnal visit in a vivid and dreamlike setting. Navigate the obscure location populated by ghosts, and collect items to solve puzzles as you move further through the intriguing story. Look through the lens of your strange camera and photograph highlighted objects to interact with them.