The Prequel Trilogy Character Pack
Return to where it all began with some of your favorite characters from Episodes I, II and III with the The Prequel Trilogy Character Pack. This character pack includes Darth Maul, Padmé, Captain Panaka, Jango Fett, Zam Wesell, Watto, Jar Jar Binks, and the damaged Anakin Skywalker after his fateful duel on Mustafar.