The Pedestrian
The Pedestrian is a 2.5D side scrolling puzzle platformer. You are The Pedestrian! Enter into a dynamic 3D world with stunning graphics and challenging puzzles. You play by rearranging and reconnecting public signs in order to explore and advance through each engaging environment.