The Lacerator Weapon Pack
An improvised weapon resembling a rake but definitely much more lethal. Its long sturdy shaft is crowned with a head of six shredded blades that cut deep into enemy flesh. With the Lacerator, you can make broad swings that will painfully wound multiple targets at once!