The Game of Life 2 - Superhero World
Gear up for an extraordinary journey in the Superhero World! Suit up immediately with three superhero outfits, three avatars and two vehicles – and unlock three more outfits, three avatars and two additional vehicles as you play! Unleash your inner hero as a Wonder Warrior, or harness the power of the stars as a Magical Girl while zipping around on your Magical Scooter. Attend the Super Academy and train to become a Super Suit Designer or a Gadget Engineer, or dive straight into the world of heroism as a Super-Pet Sitter or Sidekick! Embark on a heroic journey in this extraordinary world, facing challenges around every corner. Navigate your way through the unpredictable mecha villain attacks in the city centre, protect the innocent and earn your spot in the Super Headquarters! Will you face greater dangers following the bridge under the risky path or play it safe cruising through the Underground Lair? As you approach retirement, choose between relaxing at the Heroes Resort or blasting off as a Multiverse Traveller for intergalactic adventures! In the Superhero World, every decision propels you into a world of extraordinary possibilities! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – Embrace the hero within and help save your beloved city as you explore a new board. - THEMED COSMETICS – Six superhero-worthy outfits, six powerful avatars and four epic vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Will you be on the frontlines as a hero? Or maybe your talents lie in creating gadgets and costumes? Find and follow your own path! Soar to success – add the Superhero World to your collection today!