The Game of Life 2 - El Dorado
Journey to the El Dorado World today and discover new outfits, vehicles, jobs, properties, avatars and more. Begin a brand-new adventure! Be ready for anything in the Archaeologist Outfit, or keep your eyes on the skies as the Pilot! Go to the Explorer’s Academy and become a Map Maker or Star Gazer, or set off as a Bug Hunter or Path Finder. When you’re ready, make your way into the Deep Jungle and discover an overgrown world of trees and ancient ruins. Find yourself in a beautiful Waterfall Village and venture onwards to the sparkling Golden City. Will you take the risky path over the crumbling bridge, or stay safe and drive through the Cave of Ancestors? Reach the Golden Temple and decide: stay in this magical land forever or jump in a biplane and fly on to your next adventure! In the El Dorado World, there are riches to be found in every decision you make. Your adventure starts here! INCLUDES: - A NEW WORLD TO EXPLORE – Delve into the glittering mysteries of El Dorado as you navigate a new board. - THEMED COSMETICS – Six adventure-ready outfits, six treasured avatars and four robust vehicles. - CRAFT YOUR STORY – Whether you face the jungle or discover ancient ruins, you get to decide what success means for you! Discover a new way to live – add the El Dorado World to your collection today!