The Freemaker Adventures Character Pack
The Freemaker Adventures Character Pack brings the galaxy’s bravest family of scavengers to LEGO Star Wars: The Force Awakens. This character pack includes the Freemaker siblings Kordi, Zander, and Rowan, their faithful droid Roger, the mysterious lightsaber-wielding Naare, as well as their rivals Graballa the Hutt, Raam and Baash.