The Diabolical Trilogy
"The Diabolical Trilogy" is a collection of 3 challenging old-school games united by fun! Xenon Valkyrie+: A roguelite platformer with RPG elements for hardcore gamers. Riddled Corpses EX: Frenetic arcade style twin-stick shooter. Fight your way through hordes of enemies alone or with a friend! Demon's Tier+: Dungeon-RPG roguelike with arcade and adventure elements. Enter the dungeons of King Thosgar and destroy his demonic minions! Riddled Corpses EX and Demon's Tier+ include a 2 player co-op mode!