The Complete Beaver Pack
Want to look like a Beaver? Why not? Get all the beaver items : the Friendly Beaver Helmet, the wooden Alaska snowboard, Timber the beaver costume, come with special taunt & animation. This pack is working with Alaska & Alps maps. This pack is not part of Steep Season Pass.