NaconRacing & flyingSimulationOther
The Sharps Silver pack for Test Drive Unlimited Solar Crown includes the following content: - Jaguar F-Type SVR Coupe* - Audi R8 Spyder V10 RWS** - Baron of the Sharps outfit for your avatar - Sharps sticker pack for customizing your cars, compatible with all cars in your garage * The Jaguar F-Type SVR Coupe automatically unlocks in your garage once you reach level 12. ** The Audi R8 Spyder V10 RWS automatically unlocks in your garage once you reach level 20.