TEKKEN 7 - SP3 Bonus Character Customization Items
Season Pass 3 Bonus: Character Customization Items - Character Customization Sets (include glasses, accessories, hairstyles, facial hair, effects, and auras) - Player Customization Item Sets (include panels, health bars, and plates) *Some character customization items cannot be used by certain characters.