Target Führer
Get the Target Führer mission FREE when you pre-order Sniper Elite 4! Hidden in a forgotten corner of the Mediterranean, a secret Nazi U-boat facility threatens Allied shipping. When agent Karl Fairburne attempts to assassinate the base’s Commander, he finds his target already dead, executed in person by a shadowy visitor. Karl’s mission has changed: Target Führer! Destroy the U-boat base and take down Hitler in as many ways as you can in this replayable campaign mission for 1-2 players.