Tank Cafe
CAFE OWNER SIMULATOR: Open your dream restaurant at FPP. Create a unique exterior and interior, hire the best workers and chefs, create a place where people will love to eat, spend time and spend their money. Simulation of the restaurant business. We were inspired by sandbox and simulation games, where players can create something of their own, set up processes, develop their creation, put their soul into it and show their creativity. In Cafe Owner Simulator you have such an opportunity, our goal is to give the world a game - in which everyone can realize his dream and open his own restaurant business. TANK MECHANIC SIMULATOR: Fix, build and renovate highly detailed and fully interactive tanks (German, USA or Soviet), armored cars or self-propelled guns. Experience a realistic simulator game of being a Tank Mechanic. Find abandoned and destroyed tanks from battlefields of Second World War. Use special tools to find each tank, and extract it from the ground. Grow your repair service business and start your own tank museum.