Sweet Survivors: Flashy DLC
In this flashy DLC, things are about to get a little… dazzling. Unlock: - A brand-new flashy level! - Meet the fabulous new character, "DIVA"! - Discover a refreshing new toy, "Water"! - Serve up the smooth and rich "Mocha" coffee! - Face a new horde of unique, funky cats! No café is too groovy when there’s a swarm of needy, dramatic kitties on the dance floor! Can you keep up with the rhythm and save the café?