Surviving Mars - Stellaris Dome Set (PC)
The Stellaris dome set is a thematic set of visual skins for the Martian domes with a futuristic design and star-shaped elements. It is available for the following domes: - Basic Dome: A small dome, suitable for the early days of the colony. - Medium Dome: A medium-sized dome design. - Oval Dome: An elongated dome design, which has space for two Spires. - Mega Dome: The most advanced and spacious dome design.