Survival Resources Pack
Made possible through the combined experience of countless survival experts, this pack is chock full of necessities to help keep you alive. Once downloaded, this item can be obtained via the in-game merchant and includes handgun ammo, shotgun ammo, a first aid med pack, and a lockpick. Only available once during each playthrough from New Game. Sufficient inventory space for all of the included items is required when purchasing this pack in-game.