Sure Footing
Sure Footing is a fast and frantic infinite runner about four friends saving their world from extinction. The world of Computra is under threat from the evil Ramrafstar and his ferocious minion Deletion Dave, who seek to destroy the partitions that hold everything together. Play as one of our four heroes: Pixel Pete, Polly Polygon, Blip and Plunk as they outrun Dave across the disk sectors of Computra: to warn their friends and find a way to stop Ramrafstar before their homeworld is destroyed. Collect MIPs, avoid obstacles and overcome the challenges faced in the distant sectors of Computra. Sure Footing blends the best of both classic platforming and infinite runners into a fast and frantic arcade experience.