Sugar Tanks 2
Pick up the fight again with this intense, fast-paced, and super-sweet tank shooter game. Once again you will have to defend your sweet home world from evil grey tanks, trying to steal all the color from the candy forest! Defeat enemy tanks while dodging their attacks. Level by level they will get faster, smarter and deadlier. Unlock more heroes with their own sweet perks and upgrade your tank. Stock up on lives, bombs and shields and become the strongest hero. Choose from 12 different tanks to beat evil and save the world! Are you ready to face this challenge? Be ready for a colorful, bullet-hell twin-stick shooter like no other!