Sugar, Spice and Not So Nice
The chocolate volcano, caramel lake, cotton candy forest and gingerbread Keflings are in danger of being devoured when a sinister wizard and his evil nephew try to snatch control of Candy Peak! Help the Gingerlings of this mountaintop candy kingdom rebuild the sweet, sugary paradise. Harvest candy, bake building pieces and assemble edible buildings to create a beautiful, tasty kingdom. Save the Gingerlings and drive the wizard from their kingdom! This add-on requires the latest title update.