Submariner DLC
Take on two new jobs in the Submariner DLC, each offering something different to restore with a fresh coat of paint. Bring Vincent’s New House back to life, a coastal home ready for a full transformation. Mask off what needs protecting, then lay down color across walls, trim, and every detail until the whole place feels new again. Or head underground to a bunker, where a full scale submarine waits. Prep the surface, strip away the neglect, and give the vessel a bold new finish before it returns to sea. From broad exterior surfaces to tight mechanical details, every job is about careful preparation, smooth coverage, and the quiet satisfaction of turning something worn into something pristine.