Stolen Swine
This is a cosmetic hat for Victor’s Zealot class. We're not really sure about this one, to be honest. Is it Victor's assistant? His lunch? A familiar sent by Sigmar to embody his fulminating rage? No one's dared ask. Much less tried to take it off him.