Sticky Business - Book of Shadows
Something magical this way comes… Open your Book of Shadows and dive into a charming new expansion for Sticky Business that’s steeped in witchy vibes and cozy spells. From enchanted stickers to spellbinding stories, the Book of Shadows DLC brings a bewitching blend of magic, mischief, and heartfelt moments to your sticker shop! Craft the perfect love spell sticker and lovingly wrap them into a mystical bundle of charms and goodies for your favorite customer. The Book of Shadows is here to add a dash of the arcane to your daily sticker hustle.