Includes: Distant Stars - With this story pack, players uncover new anomalies and encounter strange new beings in the uncharted depths of space. Discover traces of an ancient gateway network unlocking a sealed path to a constellation outside our own galaxy. But is it holding something out, or keeping something in? MegaCorp - Introducing the MegaCorp empire, Stellaris’ third expansion gives players the tools to usher in an era of prosperity and profit on a galactic scale. In this economy-focused expansion, you become the CEO of a powerful corporate empire to open branch offices across the stars. Lithoids - This species pack features new rock-based species portraits and ship models for players who take nothing for granite and are looking to unearth a more grounded civilization. The new Lithoid play style focuses on mineral production and relentless colonization - for sedimental value.