Starfield: Shattered Space
Shattered Space is a new story expansion for Starfield, Bethesda Game Studios’ epic role-playing game and first new universe in more than twenty-five years. A mysterious power stirs in the city of Dazra on House Va’Ruun’s hidden homeworld. Investigate a frightening cosmic threat, explore a new planet, and find unique weapons, spacesuits, and gear in this all-new adventure. When a distress signal from a derelict starstation sparks a journey to Va’Ruun’kai, the veil of secrecy surrounding the worshippers of a deity known as “The Great Serpent” is finally lifted. Immerse yourself in the dark and complex world of House Va’Ruun, as you navigate a tense political landscape, uncover the history of the Va’Ruun people and help decide the fate of the faction in the wake of a cataclysmic event.