STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DEMO
STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DEMO This demo lets you play a section of the full game, from the start of Raymond Lawrence’s story until arriving at Delryk Village. Enjoy a taste of the new and updated world of Star Ocean, exploring expansive locations in 3D and engaging in combat using a unique and thrilling action battle system. [Move and explore freely in three dimensions: everything you see can be explored!] You can move in three dimensions whilst flying around the largest environment ever. Whether you’re flying around and exploring rockfaces and roofs of buildings in the city, or leaping off cliffs to seamlessly enter battles, you’ll have more freedom in terms of both adventuring and battling. [The Fastest and Strongest Action of any in the Series.] While the game will give you space to play as you please, the scope of its battles has also evolved. Characters can subdue a large number of enemies with super high-speed movement attacks, special abilities where you can vanish for a brief moment from right in front of your enemies’ eyes, and a skill which could kill in one hit! *This demo features a section from the full game that has been re-edited and places restrictions on certain features. *It is not possible to carry story progression or character levels over to the full game.