Spelunky: Explorers DLC
8 adventurous new souls have entered the caves seeking excitement and treasure! The Explorers DLC adds the Eskimo, the Robot, the Viking, the Round Girl, the Round Boy, the Cyclops, the Ninja, and the Golden Monk to Spelunky's lovable cast. These characters can be selected in both Adventure Mode and Deathmatch Mode.