Spells & Secrets
In “Spells & Secrets”, you are a first-year student of the magic arts, arriving at the Academy of Greifenstein. Set in a world and time like ours, you are excited to live and learn together with your fellow students and professors at the impressive magical castle. A strange incident on your first day throws the school into turmoil. It’s up to you to save the ever-changing castle and rescue your lost schoolmates. Use your spells creatively to fight off magical creatures, explore the school grounds and uncover the castle’s secrets to reveal the mystery surrounding it. If you've always wanted to be a wizarding student with magical powers, if you love to explore fantastic worlds and uncover hidden mysteries, "Spells & Secrets" is the perfect game for you.