SOUTH PARK: SNOW DAY! CRED Pack
A kid today is defined by their hydration drink – and their swag. Impress your friends and show the world how much CRED you have. The CRED Cosmetics pack gives you plenty of cred with a fresh hairstyle, a CRED hoodie, and a cape.