SOS OPS! - BACKROOMS
This wasn’t part of the mission. A routine response ends with your team falling through the floor of an abandoned shed and into the Backrooms. Endless yellow halls. Silent corridors. Spaces that feel empty, but aren’t. SOS OPS! – Backrooms is a co-op survival horror experience where teamwork is your only advantage in a reality that doesn’t follow the rules. Explore iconic levels including Level 0, Level 37, Level Fun, Level 94, and Level THE END, each with its own atmosphere, layout, and hidden dangers. Light matters. Sound matters. One mistake can expose your entire squad. Use the new crawling system to stay out of sight, move quietly through tight spaces, and survive encounters where standing up could mean death. Physics-driven interactions create unpredictable moments, turning every mission into controlled chaos. Stay together. Stay quiet. Stay low. You’re still a rescue team. You’re just not sure who you’re responding for anymore.