Sonic Frontiers: Monster Hunter Collaboration Pack
The world of Monster Hunter collides with Sonic Frontiers in the Monster Hunter Collaboration Pack! Forge the frontier in style with the Rathalos and Felyne Rathalos outfits. Then carve out some well-earned break time with the BBQ Spit.