Solitary Sniper Weapons Pack
Wreak long-range devastation with the Solitary Sniper DLC Weapon Pack, featuring three diverse but equally deadly sniper rifles - the PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 and XG Dawen. Requires Sniper Ghost Warrior Contracts 2 base game.