Sokomine / Minos Dungeon (Bundle)
In Sokomine, brains meet blasts as you push dynamite-packed mining carts into meteors, shatter them to pieces, and collect the precious crystals hidden inside. Plan every move, undo mistakes, and trigger fiery explosions at just the right time. With 30 puzzles spread across Outer Space, Mining Station, and Lunar Lab, every stage raises the stakes with new obstacles like craters and furnaces that demand perfect strategy. In Minos Dungeon, step into the hooves of Ferdinando, a surprisingly friendly minotaur who would rather gather treasures than fight heroes. Push sliding stone blocks, cover dangerous holes, and master clever mechanics like breakable blocks, teleporters, and directional arrows. Across three distinct biomes—Magma, Ruins, and Snow—you’ll face puzzles that grow in complexity and charm, all wrapped in retro pixel art style. From explosive mines to whimsical labyrinths, this bundle delivers hours of clever puzzles, creative mechanics, and that sweet sense of victory when the solution finally clicks. Two games, two worlds, endless ways to test your logic!