SnowRunner - Dragon Wagons Dual Pack
The Dragon Wagons Dual Pack brings 2 new trucks to your garage: the Heavy-class Avenhorn A15 and the Heavy Duty-class Padera STD-4 - as well as unique add-ons! The Avenhorn A15 shines with its great power and fuel capacity, making it a truck of choice for hauling the heaviest semi-trailers across vast distances. Able to equip small cranes, it also comes with a unique cargo add-on adding repair parts, spare tires and extra fuel for the all-in-one trucking package. The Padera STD-4 fills more of a support role thanks to its long wheelbase and wide variety of equippable add-ons making a great towing and logistics truck. It comes with 2 unique add-ons available in this DLC: a two-slot sideboard equipped with a ramp and a cargo add-on adding repair parts, fuel and spare supplies. This DLC is not included in the Year 1, Year 2, Year 3, Year 4 or Year 5 Passes.