Snooker Blitz
Play snooker friends for free in Snooker Blitz. The only online snooker game you ever need. The world is ready for a truly unique snooker game! Challenge your friends, enter snooker tournaments, and go head to head against other players in real-time. Shoot snooker with ultra-realistic physics, breath-taking graphics, and have more fun than you’ve ever had in real life! Download Snooker Blitz for free today, and enjoy a unique concept with super easy controls, and fun and intuitive gameplay!