Sleeping Beauty: Hidden Objects
Plunge into the magical world of Sleeping Beauty's dreams! We all know that she had been sleeping for years and was awakened by the kiss of true love. But have you ever wondered what she was dreaming about all this time? Embark on a journey across Princess Aurora's dreams! Explore colorful sceneries as if taken from masterpieces in an art gallery. Collect the pieces of Sleeping Beauty's memories and discover the most hidden secrets. Colorful scenery, animation, and 3D visual effects will make your adventure vivid and fun. Those with a competitive streak can collect bonuses for speed and repeat the quest with new puzzles. Game features: - Diverse locations: experience regular landscapes alongside 360-degree panoramas and 3D views! - Complete tasks and get chests containing reward awaiting you in each of them! - Bonus content for the most attentive searchers! - Use free hints! - Fabulous atmosphere of classical history, and magical music!