Skyline Bowling: Sweet Style
With this DLC, You'll unlock: - 3 powerful balls: Sting, Wing and Hive! - A Beeheart T-Shirt for better accuracy! - Buzzwrap Gloves for extra spin! - Honeyglide Shoes for more speed! - 5K gems to buy new gear! - 50K coins to upgrade your gear! Take the beeline to bowling greatness!