Skyline Bowling: Light Style
With this DLC, You'll unlock: - 3 powerful balls: Lightning, Electron and Dragon Egg! - A Neotech T-Shirt for better accuracy! - Energy Gloves for extra spin! - Bolt Shoes for more speed! - 100K coins to upgrade your gear! Equip the power of lightning and bowl like never before!