Deck out your skater with a collection of cosmetics inspired by the iconic Dem Bones costume. This Skate 3 character returns as a costume in the Dem Bones Pack, now with the ability to equip multiple items at once, like hats and glasses. 1 Costume: Dem Bones Costume 1 Eyewear: Rose Teashades 1 Deck: Dem Bones Deck 1 Set of Wheels: Dem Wheels 1 Set of Trucks: Dem Trucks 3 Board Stickers 2500 San Van Bucks: Use San Van Bucks to get additional premium cosmetic items to skate in style Cosmetic items may also be available through gameplay and/or previous purchase and can only be unlocked once. Requires Skate (available separately) & all game updates. Cosmetic items may also be available through gameplay and/or previous purchase and can only be unlocked once. Items already unlocked will not be entitled again.