Showtime Content Pack
Brace yourself for a whole host of new fun with the Showtime Content Pack, the latest addition to the smash hit Joe Danger Special Edition!Step into the spotlight and take your game to the Big Top with six new characters and two new vehicles at your danger loving disposal.Roar through races as ‘Bobby the Bear’, tame the toughest stunts as 'The Ringmaster', rock the crowd as ‘Elvis Danger’ or even collect custard pies as ‘Mr Smiles’ the Clown. Each new character has their own unique tricks and brand new sets of wheels. Now you can burn rubber in the all-powerful Harley or pull crazy stunts on the nimble wheeled Mini-moto.Special Edition is the ultimate fun packed version of the multi-awarding winning Joe Danger, exclusive to Xbox 360!