Deal with the repercussions of a failed uprising! In order to save the lives of dedicated Rebels, Lara Croft must navigate the treacherous waters of a never-before-seen challenge tomb, infiltrate enemy barracks, and confront them directly in their mountain hideout. The Serpent's Heart offers new customization options, including the Dragon Scales outfit, the Serpent Lash weapon, and the Divine Bounty skill, which rewards Lara with more gold pieces when looting fallen enemies.