Sexy Robot Trip
"Sexy Robot Trip" is a hybrid that is both visually and functionally stunning. Double the duration of all stun moves in the game including Monkey's stun staff blasts and melee stun charge attacks, as well as Trip's own EMP blasts. This downloadable content will become active on completion of the game.