Setra Bus Pack 1
Attention all Seaside Valley bus drivers! Do you want to upgrade your fleet – preferably with brand-new buses? Have you been eagerly anticipating new Setra models? Then this is the perfect expansion pack for you! This Bus Simulator add-on includes two new buses licensed from Setra! The Setra S 412 UL is a compact overland bus with two doors and a length of 35.43 feet. The 2-axle vehicle impresses with its incredibly small turning circle that makes it ideal for curvy mountain roads and narrow city thoroughfares. Plus, you can look forward to the Setra S 417 UL business. Measuring 43.96 feet, the modern, 2-axle bus is also an overland bus with two doors and 59 seats and is the longest Setra of its type. The Bus Simulator expansion pack requires the main game.