Rugby 25
Experience the rush as Rugby 25 immerses you in the world of rugby like no game before it. From local club clashes to the grandest international championships. Every pass, every tackle, and every try flawlessly crafted to capture the true essence of rugby. With lifelike gameplay, strategic depth, and heart-stopping action, you'll feel the energy of the field at your fingertips. Prepare for an unforgettable journey where every match is a battle, and every victory is earned on your path to immortality. THE MOST COMPREHENSIVE RUGBY VIDEO GAME EVER: Experience the ultimate rugby showdown in Rugby 25! Battle for rugby supremacy, stepping onto the hallowed turf of legendary stadiums like Stade de France and Allianz Stadium, London. Compete with over 140 international teams, including rugby titans New Zealand, South Africa, England, Ireland, France, and Australia, and more than 150 sides from 11 major competitions, including the URC, English Premiership, French Top 14, MLR, and Super Rugby, plus the Six Nations. Whether you lead a national squad or a top-tier club, the most comprehensive team lineup ever is at your command at the rugby world’s most iconic venues. TAKE TO THE RUGBY WORLD STAGE: Take to the field locally and online. Experience the authentic intensity of Rugby 25, powered by lifelike physics and dynamic player animation. Challenge and overcome your friends or compete against global online and Cross-Platform rivals, pursuing victory across multiple game modes including one-off exhibition matches and competitive tournaments. Unleash your skills upon the world, rise through the Leaderboards, dominate the pitch, and prove you’re the ultimate Rugby 25 champion! BECOME A RUGBY IMMORTAL: Build, manage, and lead your dream team to glory in Rugby 25. Experience the thrill and challenges of a professional coaching career in the Rugby 25 Career Mode, where every decision impacts your rise to greatness. Train players, craft winning strategies, and outsmart your opponents on your path to becoming a Rugby 25 Immortal. Unleash your creativity in the Rugby 25 Academy! Craft your own players, team, jersey and stadium, proudly wearing your unique logo and colors on your very own pitch. Bring your vision to life and then share your creations with the world!