RPGolf Legends
An evil force has sealed all the golf holes in the world! Join forces with the spirit of a golf club and embark on a fantastic action-golfing adventure to save golf in the world! Travel around in a unique open-world where monsters and golf coexist, get your best scores in 6 unique environments and beat monsters! When you are resting, do not forget to help people with their quests... every encounter counts! Thanks to the class system, you will also get new skills, special items and a brand new look! Whether you spend your time golfing, fishing, crafting or exploring... is entirely up to you. A fantastic journey is about to start!