Ride 2 Free Bikes Pack 9
"Download the Free Bikes Pack 9 DLC and add two new models to your garage! Tradition and innovation: the perfect combination from the new Street Twin, a modern reinterpretation of the first Bonnevilles from the 60s. Classic lines, but modern technology as the new 900 cc high-torque 8-valve parallel twin liquid-cooled engine shows. And just for the full experience, there is no tachometer: you ride it by ear. An excellent bike for those who love clean lines, without giving up on all the fun. Do you like the Street Twin but you want something that looks and sounds a little meaner? To satisfy this demand, Triumph created the Brat Tracker Inspiration Kit which is made up of several components: the slip-on Vance & Hines silencers and the special ribbed black saddle and black handles. What are you waiting for? Download the free DLC and broaden your collection!"